Sabtu, 11 Desember 2010

Contoh Naskah Komedi/ Lawak

TO1 : Ada tape dari bandung, kenape dari tadi gue liat lu selalu bingung?
TO 2 : liat muke elu gue malah susah.
TO 1 : E... kurang ajar, muke gue tu tampan. Bilang aje lu malu punye muke tapi buat usaha lo susah.
TO 2 : Gue tu yang tampan lu yang pingin tampan beneran kayak gua.
Orang 1 : (lewat & mengajak ngomong ojek 1) bang-bang ada yang kayak bau bangkai disitu, nyium kagak bang? maaf deh bang! Bau bangkai disitu bang.
TO 2 : aye bangkainye?
Orang 1 : iye nih bang, kayeknye bang.
TO 2 : kurang ajar! neng, ngojek neng?
Orang 1 : Nggak deh bang. Dari pada aye naik ojek abang mendingan aye kasih pantun aje buat abang deh.
TO 2 : ape pantunnye?
Orang 1 : Stroberi, mangga, apel. Sori nggak level.
TO 2 : Pepaya, pisang, jambu.
Orang 1 : ape tuh bang?
TO 2 : dasar lu babu.
TO 1 : neng mau kemane sih neng?
Orang 1 : ke Senayan bang. Naik ojek.
TO 1 : mau ma gue.
Orang 1 : iye. He’eh.

Keterangan :
TO = Tukang Ojek

Tidak ada komentar:

Posting Komentar